Bartłomiej Fromm
Urodził się w 1993 roku w Bydgoszczy w rodzinie o długich tradycjach muzycznych. Edukację muzyczną rozpoczął w wieku 5 lat, pobierając lekcje wiolonczeli u koncertmistrza Filharmonii Pomorskiej. W tym czasie zaczął występować przed publicznością, a w 15 roku życia miał już swoich pierwszych uczniów.
Studia ukończył w Akademii Muzycznej w Gdańsku, w klasie jednego z najwybitniejszych polskich wiolonczelistów Marcina Zdunika. Studiował również w Akademii Muzycznej w Bydgoszczy, gdzie został nagrodzony stypendium dla wyróżniających się studentów. Pobierał lekcje w ramach kursów mistrzowskich i letnich festiwali u Arto Norasa, Markusa Möllenbecka, Kazimierza Michalika, Tomasza Strahla i Bartosza Koziaka.
Jeszcze w trakcie studiów prowadził klasę wiolonczeli w Zespole Państwowych Szkół Muzycznych w Gnieźnie.
Koncertował w Polsce, Czechach, Niemczech, Francji i Hiszpanii. W 2019 roku wystąpił w Narodowym Konserwatorium w Paryżu. W 2021 roku jako solista grał z orkiestrą Polskiej Filharmonii Sinfonia Baltica pod batutą Rubena Silvy.
Wśród artystów, z którymi występował na scenie, znajdują się m.in. takie osobistości, jak: Eva León, Tomoki Akiyama, Aleksandra Świgut, Johanna Röhrig czy Piotr Nowak.
Pomimo młodego wieku, może pochwalić się rozległym repertuarem, zawierającym m.in. 11 koncertów wiolonczelowych.
Do najnowszych osiągnięć artysty należy otrzymane w 2021 roku wyróżnienie na Primuz International Strings Competition w Łodzi oraz wyróżnienie na Bach Solo Competition w Poznaniu. Obecnie jest również w gronie finalistów Starker Foundation Competition.
Swój warsztat w zakresie kameralistyki doskonalił na International Mendelssohn Festival Summer School w Hamburgu. Jako kameralista przyczynił się do powstania dwóch nagrań płytowych, dwukrotnie uczestniczył także w tournée po Europie z Mozart Chamber Orchestra.
Od listopada 2021 roku pełni funkcję zastępcy koncertmistrza wiolonczel w Filharmonii Kaliskiej, wcześniej pełnił obowiązki koncertmistrza wiolonczel w Polskiej Filharmonii Sinfonia Baltica w Słupsku.
Paweł Kos-Nowicki
Jest absolwentem Akademii Muzycznej im. Fryderyka Chopina w Warszawie, gdzie kształcił się pod kierunkiem prof. B. Madeya. Uczestniczył w kursach dyrygenckich prowadzonych przez Sir Colina Daviesa i J. Salwarowskiego. Laureat III Ogólnopolskiego Przeglądu Młodych Dyrygentów im. W. Lutosławskiego w Białymstoku, stypendysta Ministra Kultury i Sztuki. Jest cenionym interpretatorem muzyki oratoryjnej oraz dzieł klasycznych. Nie stroni również od muzyki innych epok oraz dzieł najnowszych.
Zadebiutował w 1999 r. w sali Filharmonii Lubelskiej jako dyrygent Orkiestry Trybunału Koronnego. Współpracował także z orkiestrami: Akademii Muzycznej w Warszawie, Opery i Filharmonii Podlaskiej, Filharmonii Podkarpackiej, Filharmonii Świętokrzyskiej, Filharmonii Zielonogórskiej, Filharmonii Częstochowskiej oraz Płocką Orkiestrą Symfoniczną, Zamojską Orkiestrą Symfoniczną, Orkiestrą Kameralną Academia i Elbląską Orkiestrą Kameralną oraz zespołami muzyki dawnej: Warsaw Harmony i Altberg Ensemble.
W latach 2000-2010 był szefem Nowej Orkiestry Kameralnej. W 2010 r. z jego inicjatywy rozpoczęły działalność chór i orkiestra Warsaw Camerata. Ma w swoim dorobku archiwalne nagrania dla Polskiego Radia, m.in.: Czterech pór roku z K. Dudą, oratorium Mesjasz G. F. Handla z E. Kirkby i M. Chancem, Koncertu fortepianowego Es-dur op. 42 F. Riesa i in. Dokonał szeregu prawykonań utworów kompozytorów polskich i zagranicznych, m.in.: P. Mossa, R. Twardowskiego, A. Williamsa, J. Dawe’a.
Współpracuje z wieloma znakomitymi solistami, m.in.: E. Kirkby, E. Connell, M. Tschopp, M. Chancem, L. Armellini, J. Kuszlikiem, E. Wolaninem, M. Boberską, P. Kusiewiczem, R. Gierlachem, W. Gierlachem, P. Kowalskim, J. Moskowicz.
Jest członkiem Społecznej Rady Kultury II i III kadencji działającej przy prezydencie Warszawy.